Merhaba Ziyaretçi;

Dünya'nın En Büyük ve En İyi Torrent Oyun Forumuna Hoşgeldin

Üye olursan 7/24 gerçek destek alabilirsin. 10 saniyede üye olmak için hemen tıkla!

*
(Hızlı Arama Motoru)™

Forum Aramasını Kullanın
Arama Motorumuz Hakkında
Reklam vermek için: [email protected] ile iletişime geçebilirsiniz.

Gönderen Konu: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?  (Okunma sayısı 339 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DeSeRT™

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 7.472
  • Aldığı Teşekkür: 233
  • The Gladiator
    • Facebook Profili
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #10 : Haziran 13, 2018, 23:09:58 ÖS »




Kalman Saçma Driver Falan Bulabiliyor musun Bari ;D
Dostum windows 7 şu an en sorunsuz işletim sistemi açık ara. Tek eksiği Windows 10 destekli oyunları açmıyor. Yoksa taş gibi işletim sistemi. Bi 10 sene daha rahat gider

Çevrimdışı Carl

  • 6. Seviye
  • *
  • İleti: 1.482
  • Aldığı Teşekkür: 28
  • Yardımım dokunduysa teşekkür etmeniz yeterli. :)
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #11 : Haziran 13, 2018, 23:16:42 ÖS »


Dostum windows 7 şu an en sorunsuz işletim sistemi açık ara. Tek eksiği Windows 10 destekli oyunları açmıyor. Yoksa taş gibi işletim sistemi. Bi 10 sene daha rahat gider
En hızlı işletim sistemi şuan hala.  :thumbup:
  • İşlemci               : Intel(R) Core(TM) i7-4500U CPU @ 1.80GHz (4 CPUs), 2.4GHz
  • RAM                   : 12 GB RAM
  • Ekran Kartı        : NVIDIA GeForce GT 740M
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 Home 64 bit
  • Anakart             : HP Pavilion 15 Notebook PC

Çevrimdışı DeSeRT™

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 7.472
  • Aldığı Teşekkür: 233
  • The Gladiator
    • Facebook Profili
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #12 : Haziran 13, 2018, 23:18:10 ÖS »


En hızlı işletim sistemi şuan hala.  :thumbup:
Valla şöle microsoft güzel oyunları olmasa hiç değiştirmem işletim sistemimi. Forza kırılmasaydı daha bi 5 sene daha kullanacaktım Windows 7'yi.
« Son Düzenleme: Haziran 13, 2018, 23:18:30 ÖS Gönderen: DeSeRT™ »

Çevrimdışı Carl

  • 6. Seviye
  • *
  • İleti: 1.482
  • Aldığı Teşekkür: 28
  • Yardımım dokunduysa teşekkür etmeniz yeterli. :)
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #13 : Haziran 13, 2018, 23:23:13 ÖS »


Valla şöle microsoft güzel oyunları olmasa hiç değiştirmem işletim sistemimi. Forza kırılmasaydı daha bi 5 sene daha kullanacaktım Windows 7'yi.
Windows 7 ye sadık bir insan daha.  :D
  • İşlemci               : Intel(R) Core(TM) i7-4500U CPU @ 1.80GHz (4 CPUs), 2.4GHz
  • RAM                   : 12 GB RAM
  • Ekran Kartı        : NVIDIA GeForce GT 740M
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 Home 64 bit
  • Anakart             : HP Pavilion 15 Notebook PC

Çevrimdışı Sehmus Talay

  • 8. Seviye
  • *
  • İleti: 2.355
  • Aldığı Teşekkür: 82
  • Sakın İnancınızı Yitirmeyin!
    • Facebook Profili
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #14 : Haziran 14, 2018, 02:28:40 ÖÖ »


Kalman Saçma Driver Falan Bulabiliyor musun Bari ;D

Sorun yaşadığımızı falan mı zannediyorsun?  ??? :D@TuranT

Aynen Forza cezbetti ya, çok güzel yarış oyunu. Daha Age Of Empires 4 de çıkacak, lazım windows 10. İstemeye istemeye de olsa geçecem  :-\

Dostum sana zahmet formatsız geçiş yaptıktan sonra beni de bilgilendirir misin olup olmadığıyla ilgili.Şimdiden teşekkürler. :thumbup:@DeSeRT™
« Son Düzenleme: Haziran 14, 2018, 02:33:00 ÖÖ Gönderen: Sehmus Talay »
  • İşlemci               : Intel Core i5-4570 @ 3.20 GHz-3.60 GHz 3201 Mhz
  • RAM                   : 8 GB-DDR3
  • Ekran Kartı        : NviDia GeFoRCe GTX 1050 2G
  • Bağlantı              : SÖZDE 16MBps-TTNET NETlimitsiz pack.
  • İşletim Sistemi   : win 7-64 bit
  • Konsol                 : Futbol ve yarış oyunu harici gamepad kullanmak saçma ve zor....
  • Anakart             : Casper Nirvan'ana
-| BEŞİKTAŞK |-
____
-| NO JUSTICE |✔|-
DENUVO, DENUVO OLALI BÖYLE IZDIRAP GÖRMEDİ_[ ... ]

Çevrimdışı ISKA

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.334
  • Aldığı Teşekkür: 537
    • Steam Profili
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #15 : Haziran 14, 2018, 02:59:21 ÖÖ »


Format değil de her zaman diski biçimlendirip en güncel isoyu kurmak daha mantıklı.
Direk format atarsan daha iyi olur
  • İşlemci               : Intel Skylake Core i7 6700K 4.0GHz 8Mb Cache LGA1151 İşlemci
  • RAM                   : Kingston HyperX Fury Black 16GB(2x8GB) 2666MHz DDR4 Ram
  • Ekran Kartı        : MSI GAMING X Nvidia GeForce GTX 1070 8GB 256Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (GTX 1070 GAMING X 8G)
  • Bağlantı              : 16 MBps
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 Pro 64 Bit
  • Konsol                 : Playstation 1, Playstation 2, Psp
  • Anakart             : MSI Z170A GAMING PRO CARBON Intel Z170 3600MHz(O.C.) DDR4 Soket 1151 ATX Anakart
  • Telefon               : LG G4
Hâlâ aklınızı kullanmıyacak mısınız ?


Çevrimdışı DeSeRT™

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 7.472
  • Aldığı Teşekkür: 233
  • The Gladiator
    • Facebook Profili
  • Platform: Yalnız PC
Ynt: Windows 7'den direk formatsız şekilde Windows 10'a geçebilir miyim ?
« Yanıtla #16 : Haziran 15, 2018, 15:20:43 ÖS »


Format değil de her zaman diski biçimlendirip en güncel isoyu kurmak daha mantıklı.
Direk format atarsan daha iyi olur
@ISKA şimdi windows indirme yöneticisini başlattım. Bana 2 seçenek sundu. Biri Flash sürücü oluştur, diğeri DVD. Ben Flash sürücü seçtim şimdi indirip içine atacak. Başka bişey yapmama gerek var mı ?