Merhaba Ziyaretçi;

Dünya'nın En Büyük ve En İyi Torrent Oyun Forumuna Hoşgeldin

Üye olursan 7/24 gerçek destek alabilirsin. 10 saniyede üye olmak için hemen tıkla!

*
(Hızlı Arama Motoru)™

Forum Aramasını Kullanın
Arama Motorumuz Hakkında
Reklam vermek için: [email protected] ile iletişime geçebilirsiniz.

Gönderen Konu: HDD dolumunda inanılmaz indirim  (Okunma sayısı 70382 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Frost

  • 8. Seviye
  • *
  • İleti: 2.743
  • Aldığı Teşekkür: 83
  • Philipp Lahm!
    • Facebook Profili
  • Platform: PC + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #40 : Nisan 24, 2012, 21:21:22 ÖS »




Tamam Teşekkürler.Sana Gönderdiğim Ps3'e Bi Bakarmısın? PM ile attım.
  • İşlemci               : AMD FX X4 4100 SOKET AM3+ 3.6GHZ
  • RAM                   : 4GB - DDR3 1600MHZ
  • Ekran Kartı        : Nvidia GeForce GTX 550 Ti 1 GB DDR 5 192 Bit
  • Bağlantı              : 20 MBps-Superonline-Limitsiz Paket
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 Ultimate - 64 Bit
  • Konsol                 : Playstation 3 320 GB Orjinal 4.25

Çevrimdışı Gangsta

  • 10. Seviye
  • *
  • İleti: 4.044
  • Aldığı Teşekkür: 2012
  • Kalite Tesadüf Değildir.
  • Platform: PC + XBOX360 + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #41 : Nisan 24, 2012, 21:34:35 ÖS »


Tamam Teşekkürler.Sana Gönderdiğim Ps3'e Bi Bakarmısın? PM ile attım.
Baktım.
  • İşlemci               : İNTEL CORE 7 3770K 3.5 GHZ
  • RAM                   : KINGSTON 8GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ASUS HD6850 GDDR5 1GB 256BIT
  • Bağlantı              : 8 MBps - Smile
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 - 64 Bit
  • Konsol                 : PS3 Fat 3.55 CFW + 750 GB

Çevrimdışı porpan

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 25
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Ben ve Bilgisayar
  • Platform: PC + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #42 : Nisan 30, 2012, 08:10:06 ÖÖ »


Ps3 deki hdd yi dolduruyor
  • İşlemci               : Intel(R) Core(TM) i5-2410M CPU @ 2.30Ghz
  • RAM                   : 4 GB
  • Ekran Kartı        : NVIDIA GeForce GT 540M
  • Bağlantı              : 20 Mbps'e kadar Superonline Sınırsız Tarife
  • İşletim Sistemi   : Windows 7- 64Bit
  • Konsol                 : PS3


Çevrimdışı Gangsta

  • 10. Seviye
  • *
  • İleti: 4.044
  • Aldığı Teşekkür: 2012
  • Kalite Tesadüf Değildir.
  • Platform: PC + XBOX360 + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #43 : Nisan 30, 2012, 12:09:57 ÖS »


Ps3 deki hdd yi dolduruyor
Tabikide doldurum ama sadece çalışan oyunları 120 GB geçiyorsa ps3 hdd'den olabilir.
  • İşlemci               : İNTEL CORE 7 3770K 3.5 GHZ
  • RAM                   : KINGSTON 8GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ASUS HD6850 GDDR5 1GB 256BIT
  • Bağlantı              : 8 MBps - Smile
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 - 64 Bit
  • Konsol                 : PS3 Fat 3.55 CFW + 750 GB

Çevrimdışı bypislick

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 30
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
  • Platform: PC + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #44 : Mayıs 02, 2012, 17:47:11 ÖS »


Bir sorum olacak acaba dışarıdan taktığımız hdd'ye attığımız oyunu ps3ün hddsine aktarabilirmiyiz multiman ile falan bilgisayarı ps3'e bağlamadan?Mümkünse anlatır mısınız?Şimdiden teşekkür ederim..
« Son Düzenleme: Mayıs 02, 2012, 17:48:22 ÖS Gönderen: bypislick »
  • Bağlantı              : 8 MBps'e kadar-TTNET 50 Gb akk
  • Konsol                 : PS3 320GB FAT 3.55 CFW

Çevrimdışı Gangsta

  • 10. Seviye
  • *
  • İleti: 4.044
  • Aldığı Teşekkür: 2012
  • Kalite Tesadüf Değildir.
  • Platform: PC + XBOX360 + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #45 : Mayıs 02, 2012, 19:18:16 ÖS »


Bir sorum olacak acaba dışarıdan taktığımız hdd'ye attığımız oyunu ps3ün hddsine aktarabilirmiyiz multiman ile falan bilgisayarı ps3'e bağlamadan?Mümkünse anlatır mısınız?Şimdiden teşekkür ederim..
Evet mümkün dostum mesajlara yazma birdaha ps3 yardım bolumu var.Üçgene basıyosun copy var copy tıklarsın harici diskten ps3'e atar.
  • İşlemci               : İNTEL CORE 7 3770K 3.5 GHZ
  • RAM                   : KINGSTON 8GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ASUS HD6850 GDDR5 1GB 256BIT
  • Bağlantı              : 8 MBps - Smile
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 - 64 Bit
  • Konsol                 : PS3 Fat 3.55 CFW + 750 GB

Çevrimdışı AhmetDurdu

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 3
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #46 : Mayıs 02, 2012, 22:57:37 ÖS »


kusura bakmayın forumda yeniyim.
guvenılırmıdır ? yanı tanımıyorum bellı bı yerınız varsa oraya getırebılırsek daha ıyı olabılır.
bırde oyunları test edıyormusunuz yoksa sız sadece oyunları mı atıyorusunuz yanı eboot,param.sfo vs bız mı ayarlıyoruz ? cunku bılmıyorum oyun calıstırmayı beceremıyorum :) bı cevaplarsanız sevnırım :)

Çevrimdışı Gangsta

  • 10. Seviye
  • *
  • İleti: 4.044
  • Aldığı Teşekkür: 2012
  • Kalite Tesadüf Değildir.
  • Platform: PC + XBOX360 + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #47 : Mayıs 03, 2012, 06:21:27 ÖÖ »


kusura bakmayın forumda yeniyim.
guvenılırmıdır ? yanı tanımıyorum bellı bı yerınız varsa oraya getırebılırsek daha ıyı olabılır.
bırde oyunları test edıyormusunuz yoksa sız sadece oyunları mı atıyorusunuz yanı eboot,param.sfo vs bız mı ayarlıyoruz ? cunku bılmıyorum oyun calıstırmayı beceremıyorum :) bı cevaplarsanız sevnırım :)
Oyunları test edemezsiniz ben atıyorum siz bakıyorsunuz çoğu oyunu ben oynuyorum denedim.
  • İşlemci               : İNTEL CORE 7 3770K 3.5 GHZ
  • RAM                   : KINGSTON 8GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ASUS HD6850 GDDR5 1GB 256BIT
  • Bağlantı              : 8 MBps - Smile
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 - 64 Bit
  • Konsol                 : PS3 Fat 3.55 CFW + 750 GB

Çevrimdışı AhmetDurdu

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 3
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #48 : Mayıs 03, 2012, 23:00:36 ÖS »


demek ıstedıgım ; eboot yapılmıs mı yanı ? sadece oyunu acmak mı kalıyor bıze :)

Çevrimdışı Gangsta

  • 10. Seviye
  • *
  • İleti: 4.044
  • Aldığı Teşekkür: 2012
  • Kalite Tesadüf Değildir.
  • Platform: PC + XBOX360 + PS3
Ynt: HDD dolumunda inanılmaz indirim
« Yanıtla #49 : Mayıs 04, 2012, 06:32:54 ÖÖ »


demek ıstedıgım ; eboot yapılmıs mı yanı ? sadece oyunu acmak mı kalıyor bıze :)
Aynen oyle.
  • İşlemci               : İNTEL CORE 7 3770K 3.5 GHZ
  • RAM                   : KINGSTON 8GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ASUS HD6850 GDDR5 1GB 256BIT
  • Bağlantı              : 8 MBps - Smile
  • İşletim Sistemi   : Windows 7 - 64 Bit
  • Konsol                 : PS3 Fat 3.55 CFW + 750 GB