Merhaba Ziyaretçi;

Dünya'nın En Büyük ve En İyi Torrent Oyun Forumuna Hoşgeldin

Üye olursan 7/24 gerçek destek alabilirsin. 10 saniyede üye olmak için hemen tıkla!

*
(Hızlı Arama Motoru)™

Forum Aramasını Kullanın
Arama Motorumuz Hakkında
Reklam vermek için: [email protected] ile iletişime geçebilirsiniz.

Gönderen Konu: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir  (Okunma sayısı 60218 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bloodless_16

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 8
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #30 : Haziran 18, 2012, 01:57:08 ÖÖ »




ey gidi eyy bi aralar reklam vardı zidane edgar davids falen top çevirirdi o geldi aklıma direk
  • İşlemci               : Intel(R) Pentium(D) CPU 2.80 GHz
  • RAM                   : 2048 MB
  • Ekran Kartı        : NVIDIA GeForce 9800 GT 1024
  • Bağlantı              : tt net
  • İşletim Sistemi   : Windows Xp Professional
  • Konsol                 : ps2

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #31 : Haziran 18, 2012, 13:08:03 ÖS »


Spawn kardeşim çok teşekkür ederim de oyunun tanıtımında boyutu 4.37 GB yazıyor indirince 1.46 GB boyut yazıyor anlayamadım gitti boşuna indirmiyeyim yani cevap yazarsan çok sevinirim...
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz

Çevrimdışı SpAwN

  • Genel Yetkili
  • *
  • İleti: 21.463
  • Aldığı Teşekkür: 5755
  • Donanım Uzmanı
    • Facebook Profili
    • Twitter Profili
    • Steam Profili
  • Platform: PC + PS2 + PSP
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #32 : Haziran 18, 2012, 13:39:38 ÖS »


Spawn kardeşim çok teşekkür ederim de oyunun tanıtımında boyutu 4.37 GB yazıyor indirince 1.46 GB boyut yazıyor anlayamadım gitti boşuna indirmiyeyim yani cevap yazarsan çok sevinirim...
İyi ki de indirmediniz.  :) Çünkü başlantı silinince yetkili arkadaşlar yenilediler ama yanlış sürüm koydular, 1.46 lık olan italyanca ve sıkıştırılmış sürümdü. Eklediğim oyun çalışan ve tam sürüm şuanda, rahatlıkla indirebilirsiniz. İiy oyunnlar.
  • İşlemci               : Intel Core i5 3330
  • RAM                   : 12 GB DDR3 1800mhz
  • Ekran Kartı        : Palit GeForce GTX 750 Ti StormX Dual OC Edition - 2 GB
  • Bağlantı              : 30 MBps (3.8mb/s)
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 Pro 64 Bit (1803)
  • Konsol                 : PSP - 3008 CFW: 6.60 PRO-B10 + PS2
  • Anakart             : ASUS P8H77-V

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #33 : Haziran 18, 2012, 14:32:13 ÖS »


indirdim ya ama indirdiğim dosya 4 gb oldu yani yanlışmı indirdim :( off ya
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #34 : Haziran 18, 2012, 14:36:25 ÖS »


bir de şunu söyliyim god of war 1 ve 2 oyunları aynı boyut onda da bir yanlışlık var çünkü iki oyunu da indirdim boyutları aynı ve oyunların iki konusuna da aynı link koyulmuş onlarıda bir güncellermisiniz lütfen :(
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #35 : Haziran 18, 2012, 14:41:06 ÖS »


Zaten bu indirdiğim god of war oyunuda dvd ye yazdım çalışmadı güncellerseniz sorunun düzeleceğini tahmin ediyorum lütfen çok istiyorum bu oyunu acil bir cevap atarsanız sevinirim bekliyorum bu arada ilgiliz için teşekkürler..
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #36 : Haziran 18, 2012, 14:49:39 ÖS »


son bişey daha söyliyicem sizi de meşgul ediyorum demiştiniz bu dosyayı iyi ki indirmemişsiniz ama indirdim şimdi o dosyanın ismiyle bu yeni koyduğunuz linkin isimleri aynı ve bu iki dosyanın boyutları da aynı yani boşuna indirmiş olmayayım bu dosyayı ??
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz

Çevrimdışı SpAwN

  • Genel Yetkili
  • *
  • İleti: 21.463
  • Aldığı Teşekkür: 5755
  • Donanım Uzmanı
    • Facebook Profili
    • Twitter Profili
    • Steam Profili
  • Platform: PC + PS2 + PSP
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #37 : Haziran 18, 2012, 14:50:29 ÖS »


indirdim ya ama indirdiğim dosya 4 gb oldu yani yanlışmı indirdim :( off ya
Çıkartılıp da 4gb olduysa emulatörde sorunsuz çalışır ama dvd ye yazıp ps2 de çalışmayabilir.
  • İşlemci               : Intel Core i5 3330
  • RAM                   : 12 GB DDR3 1800mhz
  • Ekran Kartı        : Palit GeForce GTX 750 Ti StormX Dual OC Edition - 2 GB
  • Bağlantı              : 30 MBps (3.8mb/s)
  • İşletim Sistemi   : Windows 10 Pro 64 Bit (1803)
  • Konsol                 : PSP - 3008 CFW: 6.60 PRO-B10 + PS2
  • Anakart             : ASUS P8H77-V

Çevrimdışı nocry36

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 5
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #38 : Haziran 18, 2012, 14:59:53 ÖS »


teşekürler eline sağlık

Çevrimdışı buroocckk

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 18
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
Ynt: FIFA Street 2 [PS2] FULL - Torrent - Hızlı - İndir
« Yanıtla #39 : Haziran 18, 2012, 15:03:27 ÖS »


spawn kardeşim emu da çalıştı ve ingilizce tam bakmadım da inşallah italyanca değildir kesin güncellemeden önceki dosya italyanmıydı tam bir bilgin var mı ?
  • RAM                   : 2 GB - DDR2 - 1.60 GHz